سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از شریفترین کردار مرد بزرگوار آن است که از آنچه مى‏داند غفلت نماید . [نهج البلاغه]
پیوند دوستان
 

بیا فور مدیا
اریان 2233
موزیک هان
ستاره
ارسلان
ایوان باند
بهنام بانی
شادونه
لاوین
تاب ناز
نگین تک
تنهایی
ناز وب
جوان تو موزیک
دلنا
ناز گل
پارسی ناز
موزیک وان
آمازیگ
بیوگرافی ماکان باند
حمید هیراد
حمید هیراد
دانلود آهنگ غمگین
نازدونه
ناز گل
فان جدید
پونک
فان دون
دوستی ها
بروز ی ها
دانسته ها
عکس روز
قهر
نار دونه
رد گذر
ناز فان
تخفیفان
می فان
نگاه من
پردیس
ساتان
دبیر
پارسی دون
آموزگار
جدیدترین ها
تاپ ناز
آریانیا
تدبیر
برترین ها
نیاز
جهان موزیک
مدیا تک
سخا موزیک
استار گیم
رز ناز
زیبا تک
پوربابا
یاسل
چاپ تک
کلبه تک
دانلود آهنگ مذهبی
دیس لاو
فول آلبوم حامد همایون
روزگار
ارس ناز
بازاری
بازی ها
سایبان
نیاز ها
تک وب
فارس تک
بی قراری
پانی تک
صیاد شب
سخا موزیک
دنیای زیبا
موزیک به روز
بیا فور موزیک
فرشته ها
پاپ موزیک
شهر جم
دلداده ها
ندونسته
دانسته
خودرو
بیاتو تقریح
دیار موزیک
پارافیل
پارچه تک
نمکستان
ماکان باند
ماکان باند
مهدی جهانی
مهراب
هوروش باند
دانلود فیلم ایرانی
نمونه سوال
فراز چت
پارسی وان
ایران ترانه
ای فیلم
لاین موی
طرفداری
شادترین
برتر روز
اصلاح
خبر روز
صدا موزیک
تک موزیک
پاییزان
نوشته ها
فایل جدید
انلاین یار
وب تیک
بیا تو مدیا
ناوال 98
دانلود آهنگ خارجی
دانلود آهنگ ترکی
دانلود آهنگ کردی
دانلود آهنگ ایرانی
دانلود تک آهنگ
دانلود آلبوم
دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن لرستانی لینک مستقیم ماکان بند دیسلاو مهراب تی ام بکس موزیک ایرانی دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود آهنگ کردی دانلود آلبوم ریمیکس دانلود آهنگ کودکانه دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ میلاد راستاد دیس لاو

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :0
کل بازدید :59099
تعداد کل یاداشته ها : 146
103/2/29
4:31 ع

بیوگرافی سوفیا لورن + عکس های سوفیا لورن


 

  • بیوگرافی سوفیا لورن + عکس های سوفیا لورن

    بیوگرافی سوفیا لورن + عکس های سوفیا لورن

    به گزارش سایت دلنا با بیوگرافی سوفیا لورن شخص مد نظر امام جمعه مشهد همراه شما هستیم….

    بیوگرافی سوفیا لورن + عکس های سوفیا لورن

    بیوگرافی سوفیا لورن + عکس های سوفیا لورن

    سوفیا لورن (به ایتالیایی: Sophia Loren) با نام اصلی سوفیا ویلانی شوکولونه (زاده? 20 سپتامبر 1934 در رم) بازیگر ایتالیایی برنده? جایزه اسکار و ستاره? سال‌های طلایی سینمای ایتالیا و هالیوود است.

    لورن را به عنوان مشهورترین بازیگر ایتالیایی می‌شناسند. وی علاوه بر برنده شدن جایزه اسکار فیلم غیرانگلیسی زبان برای فیلم دو زن، یک جایزه گرمی، پنج جایزه گلدن گلوب، یک جایزه بفتا و یک جایزه لورل را نیز برنده شده‌است.

    از فیلم‌های معروف وی می‌توان به دو زن (1960)، دیروز، امروز، فردا، ازدواج به سبک ایتالیایی (1964) و یک روز بخصوص (1977) اشاره کرد.

    تولد :

    سوفیا لورن در 20 سپتامبر 1934 در رم زاده شد. پدرش مهندس و مادرش بازیگر و آموزگار پیانو بود.

    او در مورد خودش گفته‌است: «من ایتالیایی نیستم، من ناپلی هستم و این چیز دیگری است

    بیوگرافی سوفیا لورن + عکس های سوفیا لورن

    بیوگرافی سوفیا لورن + عکس های سوفیا لورن

    فعالیت :

    بعد از امتناع پدر سوفیا از ازدواج با مادرش که او را بدون هیچ پشتیبانی رها کرد. خانواده لورن یک فرزند دختر مشترک دیگر به نام آنا ماریا ویلانی در سال 1938 داشتند. سوفیا، مادرش و ماریا با مادربزرگ لورن در پوتزولی نزدیک ناپل زندگی می‌کردند. لورن دو نابرادری جوانتر پدری به نامهای جولیانو و جوزپه دارد.

    در طول جنگ جهانی دوم، بندر و کارخانه مهمات در پوتزولی هدف بمباران مکرر از متفقین بود. در طی یک حمله، هنگامی که لورن به پناهگاه فرار کرد او مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از چانه زخمی شد. بعد از این، خانواده او به ناپل جایی که خویشاوندان دورشان در آنجا بودند، نقل مکان کرد. بعد از جنگ، لورن و خانواده‌اش به پوتزولی برگشتند. مادربزرگ او یک میخانه در اتاق نشیمن خانه خود که گیلاس‌های مشروب خانگی می‌فروخت باز کرددر آنجا مادرش پیانو می‌نواخت، خواهرش می‌خواند و سوفیا منتظر مشتری بود و ظرفها را می‌شست. این مکان بسیار محبوب برای سربازان آمریکایی مستقر در نزدیکی آنجا بود.

    او در شانزده سالگی، مدل یک مجلّه? ماهانه بود و از همین راه به عالم سینما راه یافت فعالیت سینمایی اش را با نقش‌های کوچک در فیلم‌های کوچک ایتالیایی آغاز کرد اولین نقشش را در فیلم روشنایی‌های وارتیه درسال 1950 ایفاکرد. سوفیا در رقابت‌های زیبایی محلی هم شرکت می‌کرد و چندین جایزه دریافت نموده اما سرانجام توسط کارلو پونتی تهیه‌کننده سینمایی کشف شد وبه عالم سینما راه یافت.

    پونتی، لورن را نخستین بار زمانی دید که هر دو در یک مسابقه ملکه زیبایی شرکت کرده بودند؛ پونتی 37 ساله داور مسابقه‌ای بود که سوفیای 15 ساله در آن با دیگران رقابت می‌کرد. او مقدمات ستاره شدن سوفیا را آماده کرد؛ از فراگیری فن بازیگری گرفته تا آموختن درس زبان انگلیسی.

    زندگی شخصی :

    سوفیا و کارلو پنتی روز 17 سپتامبر 1957 با هم ازدواج کردند ازدواج اول آنها به ناچار لغو شد تا پونتی به جرم دو همسری محکوم نشود، آن‌ها 9 آوریل 1966 دوباره با هم ازدواج کردند و صاحب دو پسر به نامهای کارلو و ادواردو شدند.

    زندگی مشترک سوفیا لورن با کارلو پونتی تا زمان مرگ پونتی در تاریخ 10 ژانویه 2007 به خاطر عوارض ریوی ادامه داشت. وقتی از او در نوامبر 2009 پرسیدند که آیا احتمال دارد او دوباره ازدواج کند؟ پاسخ داد که: نه، دوباره هرگز، غیرممکن است که کس دیگری را دوست داشته باشد.

    عروسهای او ساشا الکساندر و آندرا مس زاروس هستند. او چهار نوه دارد: لوچیا سوفیا پونتی (متولد 12 می 2006) ویتوریو لئونه پونتی (متولد 3 آوریل 2007)، لئوناردو فورتوناتو پونتی (متولد 20 دسامبر 2010) و بئاتریس لارا پونتی (متولد 15 مارس 2012).

    محل اقامت اولیه لورن از اواخر سال 2006 در ژنو سویس بوده‌است همچنین صاحب یک خانه در ناپل و رم است.

    در سپتامبر 1999 لورن در برابر 76 تارنمای بزرگسالان به خاطر ارسال عکسهای برهنه تغییر یافته خود در اینترنت اقامه دعوی کرد.

    لورن یکی از بزرگترین طرفداران باشگاه فوتبال ناپولی است. در می سال 2007 هنگامی که این تیم در سری ب ایتالیا سوم شد به روزنامه لاگاتزتا دلو اسپورت گفت که اگر تیمش پیروز شود می‌خواهد یک رقص همرا با برهنگی انجام دهد.

    لورن یک معتقد به کلیسای کاتولیک است. هر چند در مسائل مختلف مانند عفت در لباس پوشیدن و ازدواجش در تقابل با این کلیسا بوده‌است